dinsdag 24 december 2013

Haar masker van Gliss Kur

 hoi allemaal, vandaag heb ik een haar masker van Gliss kur gebruikt. Dus ga ik jullie vertellen hoe het me bevallen is. Ik had het gekocht omdat mijn haar momenteel niet echt meer zit hoe ik het wil hebben. Dus ik dacht misschien helpt dit.



Ik vond het in gebruik echt heel fijn, het dopje kun je er gemakkelijk vanaf halen. Als je dan alles in je haar gesmeerd hebt moet het 1 minuut intrekken. Ik laat het meestal nog wat langer intrekken, omdat ik denk dat dan het resultaat mooier is.
 Al tijdens het uit spoelen voelden mijn haar zo zacht. 

Heeft het gewerkt?
Mijn haar is wel echt veel zachter geworden! Ik denk dat mijn haar er wel wat beter uit ziet, maar ik zie niet hele grote verschillen. Mijn haar ruikt wel echt super lekker! Ik denk dat ik het wel weer een keer zou gebruiken. Maar ik heb nog een maskertje van Guhl, dus die ga ik binnenkort ook gebruiken en kijken welke beter is.

Heel erg bedankt voor het lezen. Dan wens ik iedereen een hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwe jaar! 
xxx
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten