woensdag 25 december 2013

Amerikaans snoep

Hey allemaal, Ik ben zondag naar de stad geweest en in de winkel ´Yamin´ zag ik iets heel erg leuks; ´American candy´. Ze hadden allemaal Amerikaans snoep zoals: Pop tarts, Nerds, Skittles & Oreo's in smaken die wij niet in Nederland hebben. (Maar nu dus wel.)


Ik kon mijn Skittle-verslaving niet in bedwang houden dus heb ik 4 zakjes Skittles gekocht in 4 verschillende smaken die ik nog nooit eerder heb geproeft. Ieder zakje koste 1,35,-

 
 

Deze smaak heet: Tropical, Hij ziet er erg vrolijk uit en iedere Skittle heeft de smaak van een tropische vrucht
 
Deze smaak heet: Dark Side, Dark Side betekent 'Donkere Kant' en daarom is de verpakking ook donker blauw. iedere Skittle heeft de smaak van een donkere vrucht.
 
 
Deze smaak heet: Wild Berry. Deze verpakking vind ik het er het leukste uitzien. iedere Skittle heeft de smaak van een vrucht met in de Engelse naam 'Berry' erachter. bijv. Strawberry & blueberry.
 
 
 
Deze smaak heet: Riddles. Deze verpakking lijkt een beetje op die van 'Skittles Tropical' omdat ze allebei dezelfde kleur blauw zijn. De smaken zijn allemaal door elkaar dus je weet niet precies wat je proeft.
 
Merry Christmas and a happy new year!
xxx
-D
 
 



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten