dinsdag 17 juni 2014

primark oortjes

Hee allemaal! Ja dit bericht gaat weer over een item van de primark, maar het is voorlopig de laatste haha.
Ik was in Nijmegen bij de primark en ik zag oortjes meet een super cute effect liggen. volgensmij zijn ze nieuw bij de primark want ik had ze nog niet eerder gezien. 


Het zijn eigenlijk heel normale oortjes alleen dan met een hondje bij je oor. Het ziet er heel grappig uit als je ze in hebt. Het geluid is natuurlijk niet perfect maar absoluut niet slecht. Best wel goed zelfs. Nog altijd zijn de iphone oortjes het fijnst, Maar deze zijn dan ook maar 4 euro en heel cute! Je hebt nog heel veel andere varianten van 3 euro maar ik vond deze zo leuk ik moest ze gewoon hebben!
Het is wel jammer dat ze bij mij niet heel goed blijven zitten, maar dat kan ook aan mijn oren liggen ;) Ze blijven wel goed zitten als ik gewoon zit of lig. Maar als ik dingen ga doen heb ik toch liever andere oortjes. Ik vind het alsnog echt een aanrader!
xx
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten