zondag 15 juni 2014

Ringen

Hee allemaal!
Ik ben gister naar de primark geweest en heb wat leuke dingetjes gekocht, Een daar van is een setje ringen die niet helemaal doorschuiven tot het eind maar op verschillende hoogtes. 


Dit zijn de ringen dit is niet een heel duidelijke foto maar alsje verder leest krijg je er meer ;)



zoals je ziet zitten er 3 boven mijn knokkels en de ring bij  mijn pink er onder. Alsje ze koopt staat er bij welke voor welke vinger is. Maar eigenlijk kun je gewoon afwisselen dan zitten ze op andere hoogtes. Ze zijn natuurlijk niet van echt goud, volgens mij zijn de rond de 3/4 euro.

Ik vind het persoonlijk super mooi staan!

Het zijn 4 gouden ringen een gewoon normaal, een met een steentje, een met een hartje,en een met een soort half driehoekje erin.
Ik vind deze ringen echt een aanrader ze zijn best subtiel maar toch zo mooi! Ik denk dat ik ze veel ga dragen.
xx
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten