zaterdag 14 juni 2014

DIY koeienschoenen

Hee allemaal!
vandaag heb ik een super leuke DIY voor jullie. Ik had dit idee al heel lang, alleen had ik het nog niet gedaan omdat ik niet helemaal zeker was of het leuk zou zijn. 
De DIY heeft te maken met de neppe vans van de primark, ze zijn 8 euro en opzich lopen ze wel lekker. Maar ik denk niet dat ik er echt een lange wandeling mee ga maken (niet dat ik dat normaal wel doe haha) Maar goed  laten we beginnen!
Als je dit resultaat wil bereiken lees dan verder!

WAT HEB JE NODIG?
* witte schoenen (ik heb de neppe vans van de primark omdat die niet duur zijn.
*permanent marker (misschien 2)
*potlood
En dat was het al, je hebt super weinig nodig. Dus is het lekker voordelig! 




Je begint natuurlijk gewoon met de witte schoenen.


Dan maak je met potlood de lijnen van de vlekken van de koe te maken. Ik heb alle twee de schoenen een beetje hetzelfde gemaakt zodat je niet met 2 totaal andere schoenen loopt.

Je kleurt de lijnen in met de permanent marker in, en je bent klaar!
Je hebt een super leuk effect 

nog een tip: Ik zou wat vaker over de vlekken heen gaan om echt een mooi effect te krijgen, die van mij hadden wel iets donkerder gemogen. Vind ik zelf.
xx 
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten