zaterdag 20 september 2014

#1 INSPIRED MAKEUP (Prayer in C)

Hee meiden, vandaag heb ik een keer iets anders dan normaal. Ik zag laatst de video clip van het liedje; Prayer in C Lilly van Wood & The Prick and Robin Schulz. Op dit moment luister ik hem ook. Ik vind het echt een chill liedje en in de video clip dragen ze hele opvallende make-up. Ik weet niet precies hoe het heet maar het lijkt een beetje op een kleurrijk skelet hoofd. Mijn leek het leuk om dit ook eens uit te proberen
Ik vind dat het aardig is gelukt. Ik ben van plan hier misschien een serie over te maken, Dat houd in dat ik som een make-up look ga maken die geïnspireerd is op een video clip of een artiest.
Hier is een foto van wat ik precies wou namaken. Het was best moeilijk dus ik heb het niet precies hetzelfde

Als je de videoclip wilt zien klik dan hier:
https://www.youtube.com/watch?v=fiore9Z5iUg -Dieke

3 opmerkingen: