dinsdag 30 september 2014

REVIEW MUA LIPSTICK

Hoi allemaal! Ik ben laatst naar een Kruidvat geweest waar ze MUA verkopen, ik ben super enthousiast over dit merk. Ik moest natuurlijk ook even een kijkje nemen bij de lipsticks. Als je benieuwd bent wat ik vind deze lipstick vind lees dan snel verder.

Helaas kan ik jullie niet de precieze kleur vertellen. Ik heb het proberen op te zoeken, en ik denk dat het shade 12 of 13 is. In ieder geval hoop ik dat je een beetje aan de foto de goede kleur kan zien. Ik vind dat de lipstick heel mooi is, hij is absoluut niet te donker wat je waarschijnlijk zal denken (op deze leeftijd) zodra je hem op doet is die niet meer zo paars maar neigt hij ook naar rood. De kleur is natuurlijk wel gewaagt en nog steeds vrij paars, maar ik vind het wel leuk een keertje iets anders. Als je deze kleur nou echt te donker vind kun je ook een nude kleur van mua kopen het is vrij veel keus . Op de site van MUA kun je deze lipsticks voor 1 dollar kopen, maar er is vast een kruidvat in de buurt waar ze MUA verkopen het is in Nederland wel wat duurder maar alsnog heel budget!


De lipstick blijft goed zitten, ik geef geen garantie dat als je terug komt van school dat het er nog perfect opzit, maar als je echt de hele dag gekleurde lippen wil raad ik aan om de lipstick mee te nemen, en het later bij te werken.

 
De lipstick is niet mat, er zitten als je goed kijkt hele kleine glittertjes in.
 
kortom ik ben super tevreden met de kwaliteit, vergeleken met wat je ervoor betaald. 
Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben, en ons volgen op bloglovin. Dit kun je doen via een knop aan de rechter rand van ons blog
xx 
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten