zaterdag 4 oktober 2014

GLAM EYES rimmel london HD

Hee meiden! Vandaag heb ik sinds lange tijd weer een blogpost over make-up. Wat onze blog is tenslotte een beautyblog. Van mijn verjaardag heb ik twee oogschaduw van mijn moeder gekregen en deze moest ik natuurlijk even uitproberen! Lees snel verder!
Ik ga beginnen met de zwart-witte oogschaduw. Deze is heel simpel en past natuurlijk bij alles! Ik vind het 'Engelse vlag idee' erg leuk! En deze oogschaduw pigmenteert erg goed.
 
 Hier een foto van dicht bij en natuurlijk de swatches! Helaas zitten er geen matte tinten bij maar voor een glitter look is deze perfect!
 En dan nu verder naar de oogschaduw met de oud roze tint. Ik ben meestal niet zo fan van roze oogschaduw maar deze vind ik wel wat hebben.
 En natuurlijk weer de swatches!


Ik ben erg tevreden over deze oogschaduw en ik kan je hem zeker aanraden. Het heeft een hele look en maar de grootte van een oogschaduw mono, Handig!

-Dieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten