zondag 5 oktober 2014

W7 IN THE NIGHT

 Hey Teddies! Ik was laatst in de  voordeelshop om even snel te kijken of de winkel leuk was en tot mijn verbazing zag ik opeens een palete van w7 liggen. Ik herkende het meteen omdat het een soort namaak is van het beroemde 'Naked 2' palette. Eigenlijk wou ik liever het palette met de nude tinten alleen die was helaas uitverkocht. Gelukkig dat ik toch dit palette voor maar 7,- heb gescoord.

Het is een stevig palette verpakt in een blik. Ik vind het erg mooi. Zoals je denk ik al zag zitten er vooral donkere tinten in dit palette. Het is perfect voor een avond uit!

 Dit zijn alle kleuren. De meeste kleuren zijn donker maar er zitten ook lichte tinten zodat je er een hele look mee kunt maken. Ik vind de 2e,9e en de 5e (van rechts naar links) het mooiste. Ook zitten er matte en glitter tinten in.

Binnenkort komen ook de bruine en de groene tinten eraan, zei de mevrouw aan de kassa. Die ga ik natuurlijk ook uittesten!

-Dieke

6 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar swatches! Mooi palette!

    Dankjewel voor je reactie :) wat betreft tips zit je bij mij aan het verkeerde adres denk ik, aangezien ik een creatieve/fotografie/kunst/vintagemode blog heb en jullie een make-up blog, voor zo ver ik zien kan.

    Een tip dan: blog omdat je het leuk vind, niet omdat het moet. Ik merk dat ik het leuker vind om dingen voor mezelf te maken en vervolgens online te zetten, dan als ik dingen voor de blog maak.

    Liefs, Jolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel, ziet er goed uit! Ik vind de foto's erg mooi en duidelijk, mooi gedaan! Misschien nog een tipje: het is ook leuk om de kleuren echt te swatchen op bijvoorbeeld je arm, dan kunnen je lezers goed de kwaliteit zien. Ik ben benieuwd naar het palet met de groene kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie palette, ik zou hem ook nog wel willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit zeg! Ik vind de 2e en 9e tint van links naar rechts het mooist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel mooi, deze heb ik nog niet! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de kleuren echt prachtig! Ik ben er benieuwd naar een look.

    BeantwoordenVerwijderen