dinsdag 16 september 2014

25 RANDOM FACTS ABOUT ME

Hee allemaal! Vandaag heb ik een 25 RANDOM FACTS ABOUT ME. Tessa heeft dit ook al een keer gedaan en nu doe ik het ook zodat jullie mij wat betert leren kennen. Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje meer weten over wat voor een soort persoon ik ben.

1. Er zitten altijd gaten in mijn sokken
2. Ik kan er niet tegen als mensen geluiden maken tijdens het eten
3. Ik leg altijd bij het slapen een kussen langs mijn hoofd omdat dat veilig voelt'
4. Ik hou van rare dieren
5. Ik lus geen tompoezen
6. Tessa en ik zijn al ongeveer 10 jaar bevriend
7. Ik ben fan van muziek die bijna niemand kent
8. Ellie goulding is mijn favoriete artiest
9. Ik ben verslaafd aan youtube
10. Ik hou van watermeloen
11. Ik heb heel veel make-up maar het meeste gebruik ik nooit
12. Ik speel gitaar
13. Ik kan uren achter de computer zitten
14. Ik stel altijd mijn huiswerk uit
15. Pewdiepie en allthesegamez zijn mijn favoriete youtube kanalen. (verwacht je niet van een meisje die over beauty blogt :)
16. Ik kan er niet tegen als mensen stilstaan op een heel druk pad waar heel veel mensen langs moeten.
17. Ik kan niet slapen zonder dekens, Dan ben ik bang. (De dekens geeft me een veilig gevoel)
18. Ik heb een mobiel verslaving
19. Ik zit al heel erg lang onder dansen
20. Ik wil heel erg graag een Imac
21. TWO DOOR CINEMA CLUB is mijn favoriete band
22. Ik heb een hele lieve hond en kat
23. Veracamilla en Disfordazzle zijn mijn favoriete beauty bloggers
24. Ik breng ieder weekend folders rond
25. Ik vind het super om te bloggen natuurlijk!
-Dieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten