maandag 15 september 2014

essence eyebrow stylist set

Hee allemaal! Ik heb een wenkbrauw setje van essence gekocht, vandaag ga ik het setje reviewen. 

Ik gebruik de donkerste kleur voor het begin van mijn wenkbrauwen en dan meng ik de lichte kleur met de donkere kleur en daarmee doe ik de rest van mijn wenkbrauwen. Ik vind het mooi als het in het begin strak is en dan steeds minder word. Ik vind de verpakking verschrikkelijk. Het binnenste is van heel buigzaam plastic en dat is jammer want waar het eigenlijk om gaat, de inhoud is super goed, het is goed gepigmenteerd en het brengt fijn aan. Zelf gebruik ik niet het kwastje wat er bij zit, maar een schuin afgesneden kwastje van ecotools. Ik zou dit setje zo weer opnieuw kopen, ik hoop alleen wel dat ze iets aan de verpakking doen. 
xx
-T 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten