zaterdag 13 september 2014

Herfst favourites

Hee allemaal! Vandaag blog ik over de herfst, want we moeten er allemaal aan geloven, de jurkjes en teenslippers kunnen weg.
Aan de andere kant is het ook wel weer leuk, daarom heb ik vandaag van wat verschillende onderwerpen wat favoriete uitgekozen. Laten we beginnen met:



MAKE-UP 
Iets wat ik heel leuk vind om te dragen is lipstick, ik heb een absolute favoriet en dat is rich raspberry van elf. Deze lipstick heeft een super mooie donkere kleur. Eerst dacht ik dat die iets te donker was voor mij, maar het valt heel erg mee! Ik vind het zeker een aanrader! 


Nog iets leuks is oogschaduw! Ik ben super blij dat ik weer met donkere kleuren aan de slag kan. Mijn favoriet zijn olijf groene kleuren en bruine kleuren. Ik vind het ook mooi om wat goud toe te voegen maar niet al te veel.

Mijn favoriete ketting is een ketting van de primark, hij past bij veel donkere outfits. 

Je moet je huid natuurlijk goed verzorgen dus heb ik twee favoriete bodybutters.
Een van de bodyshop, in coconut, en een van therme in tropical beauty

Als allerlaatste heb ik gekozen voor favoriete parfum. Ik heb gekozen voor killer queen van Katy Perry.


Dit waren mijn herfst favoriete, Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ook een beetje zin hebben in de herfst
xx
-T 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten