maandag 1 september 2014

THE BODY SHOP STRAWBERRY SET

Hoi iedereen. Omdat ik laatst jarig ben geweest heb ik van een hele lieve vriendin dit leuke cadeautje gekregen. (Als je dit leest; Bedankt! <3) En ik dacht: Dit is perfect om een bericht over te schrijven als je een keer geen inspiratie voor een cadeau hebt. Douchegel is natuurlijk altijd ideaal om te hebben alleen zo'n pakketje ziet er toch net wat leuker uit! Als je meer wilt weten over dit leuke cadeautje lees dan voor. (Ook zijn er verschillende varianten!)
al verder!
In het doosje zitten 2 kleine potjes. Een shower gel en een Body puree. Ook zit er een douchesponge (Ik weet niet hoe je het noemt) bij. De bodyshop vind ik gewoon een heel fijn merk en heeft ook een goede kwaliteit. Beide ruiken de douche gels heel erg lekker naar aardbei. Heel erg lekker zoet! Ik kan deze dus zeker aanraden. Ik kan niet zeggen hoe duur het doosje is omdat dit een cadeautje was dus dan zoek ik liever niet op hoe duur het is. Maar je kan het erg makkelijk opzoeken!
-D
Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten