zondag 31 augustus 2014

review BBcream flormar

Hee allemaal! Toen ik Kroatië was, kwam ik langs de winkel Flormar! Ik weet niet of ik de enige ben die dat merk al kende. Maar ik heb daar wat nagellak van en die was heel goed bevallen. Dus ik wou weer wat nieuws proberen. Ik heb een BBcream gekocht hij was rond de 7 euro. Dus heel budget 


Op de een of andere manier lijkt de kleur op foto's heel donker, maar het valt wel mee, ik heb kleur 05 neutral beige. Als ik hem swatch lijkt het iets te donker maar zodra je hem uitsmeert word hij iets lichter. Dit is mijn kleur als ik net op vakantie ben geweest, normaal ben ik veel lichter. 
Ik vind dat de bbcream voor mijn huid goed genoeg dekt omdat ik ook concealer gebruik om onzuiverheden te verbergen. Er zit 40 ml in deze tube, en ik heb niet zo heel veel nodig voor mijn gezicht. Ik raad aan iedereen aan om eens een kijkje te nemen bij flormar, ik weet dat er ook filialen in Duitsland zitten, en flormar heeft ook een webshop denk ik. 

xx
-T 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten