vrijdag 3 januari 2014

December Favorieten


Hey Allemaal, Dit zijn mijn december favorieten. Deze producten heb ik in de maand december bijna iedere dag opgedaan. De producten zijn allemaal een beetje in de winter sfeer.
 
  
Het eerste product is een oogschaduw van Revlon. Ik vind deze echt super fijn. Deze oogschaduw kost normaal 6,74,- maar bij de Big Bazar maar 2,59,- super deal dus! De kleur is heel licht roze (Bijna wit). Alleen kun je de kleur niet goed zien omdat het licht een beetje geel was. Deze oogschaduw pigmenteert heel erg goed, Alleen ik zou er wel een oogschaduwbasis onder doen.
 
 
Het tweede product is een eyeliner van Maybelline Newyork. Deze kostte 8,59,- bij Dm in Duitsland. En in Nederland kost hij 11,99. Ik vind deze eyeliner heel erg fijn en hij dekt ook heel erg goed. De kleur is pikzwart dus hij past bij iedere oogschaduw.
 

 De False lash effect mascara is ook een van mijn favorieten. Deze mascara kost 16,39,-, Best prijzig maar dan heb je ook wat. De mascara is pikzwart en de haartjes van het borsteltje zijn best kort. zelf vind ik dat wel fijn. Ook vind i kde verpakking er erg modern uitzien.
 
 
En natuurlijk de FIT me concealer van maybelline New York. Hier is al eerder een bericht over geschreven dus als je hier informatie over wilt kijk dan naar het bericht hiervoor.
 
 
Als laatste de parfum van Katy Perry; Killer Queen. Deze ruikt heel erg lekker en is perfect voor de feestdagen. Ook vind ik de verpakking erg sjiek eruit zien. Alleen jammer dat je de parfum niet normaal kan neerzetten en dat hij persé moet liggen. Dit is de kleine verpakking en kost 17.99,-
 
-D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten