vrijdag 10 januari 2014

cadeau tips!

Hoi allemaal, vandaag heb ik een paar leuke cadeau tips. Ik heb wat kleinere cadeautjes en wat grotere. Veel plezier! 




Dit is voor iemand die van muziek en lezen houd (wel over meiden dingen natuurlijk) Ik heb voor het 1D album gekozen maar je kan ook een andere cd kopen. Ik weet niet precies hoe duur dit is maar ik denk dat dit wel gangbaar is, vooral als je dit cadeau samen met iemand koopt.                                                                                                          


 Dit cadeautje is voor iemand die houd van make-up.
Ik heb gekozen voor een bronze oogschaduw van de etos, een eyeliner van de H&M, het kwastje en de lipsmacker van de claires.



  Dit cadeau is voor iemand die vaak sieraden draagt, de twee zilveren armbandjes zijn van de primark. de oorbellen zijn van de six. De klem is van de primark.



 Dit is een leuk, kleurrijk cadeau. Ik heb boven de foto staan verzorging, maar dat is het niet allemaal die cupcakejes zijn  namenlijk fotohouders. Er zitten twee maskertjes bij, en zeep. 



Dit is een cadeau voor iemand die er van houd om iets leuks met je nagels te doen. Er zit een nagelvijl bij, en doekjes die je nagellak verwijderen, er zitten twee nagellakkjes bij een van rimmel en een   van essence. Ik heb er een lipgloss bij gedaan voor de afwisseling. 


 Dit zijn alle cadeautips die ik bedacht heb, ik denk dat ik ook een deel 2 ga maken.
                           ik hoop dat jullie het leuk vonden xxx
                                                      -T 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten