woensdag 26 maart 2014

TIPS VOOR SNELLER LANG HAAR |

Hey allemaal, Laatst zijn Tessa en ik samen naar de kapper geweest om laagjes te knippen. De bedoeling was om alleen de dode punten eraf te halen, Maar zoals het bij bijna iedereen gebeurt laat je je toch weer overhalen om er meer af te knippen. Ik vind het wel mooi hoe ze het geknipt heeft alleen zie ik heel veel verschil in de lengte. Ik zou graag weer willen dat het langer zou worden (net als heel veel meisjes willen) daarom heb ik hier wat tips voor jullie!


1. Drink veel water! Hierdoor word je haar sterker en sterker haar groeit sneller. Ook is veel water drinken goed voor je huid. Alleen zorg dat je niet meer drinkt dan je nodig hebt
 
2. Eet gezond. Gezond eten betekent gezond haar. Vooral van Vitamine B groeit je haar sneller!
 
3. Föhn of stijl je haar niet te vaak. Je puntjes worden hier sneller dood van en het beschadigt je haar. Als je echt niet zonder stijltang/krultang kan gebruik dan 'heat protect spray'.
 
4. Haarmaskertjes zijn ook heel goed voor je haar.
 
5. Kam je haar niet te veel. 1 of 2x per dag is genoeg
 
6.Zonlicht helpt ook. In zonlicht zit vitamine D en dat is goed voor je haar.
 
7. een hoofdhuidmassage stimuleert de haar groei. Probeer 1x per je hoofdhuid te masseren
.
8. Ga regelmatig naar de kapper. Natuurlijk niet te vaak want anders word het nooit lang. Maar knip je puntjes af als mooi en gezond lang haar wilt.
 
9.Roken of te weinig eten zorgt voor haaruitval. Doe dit dus vooral niet!
 
10. Gebruik een goeie shampoo en conditioner.
 
-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten