vrijdag 2 januari 2015

W7 IN THE BUFF REVIEW

Hee allemaal! Hier is die dan: review w7 in the buff!
Ik heb dit palet bij een voordeelshop in nijmegen gekocht. Het was ongeveer 8 euro. Wil je weten hoe deze oogschaduw mij beviel? Lees dan snel verder!


Ik vind de kwaliteit echt super goed voor de prijs! De kleuren zijn goed gepigmenteerd. Er zitten 3 matte kleuren in die heette: buff, chocolate en onyx. In de andere kleuren zit shimmer in de een wat meer als de ander.

ik heb ook wat swatches gemaakt:



Het zijn vooral bruine tinten, ook wat hele lichten, erg mooi om mee te highlighten. Er zijn ook wat grijze kleuren, en een bijna zwarte.




Het palet weegt bijna niks vergeleken met andere paletten. Ik vind persoonlijk de verpakken niet supermooi maar ook absoluut niet lelijk! Ik vind het kwastje wat erbij zit niet tegenvallen, maar ik gebruik het liefst mijn eigen kwasten natuurlijk :)

Ik vind dit palet echt een aanrader!



Ik hoop dat jullie iets aan mijn review gehad hebben! 
xx 
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten