zondag 22 februari 2015

MIJN (ZELFGEMAAKTE) KAPTAFEL

Hey iedereen, Long time no see. Maar dat ben je onderhand wel van ons gewenst denk ik. Als ik al die mooie kaptafels van bekende beauty bloggers zie dan wil ik er ook een, Alleen die stukken hout met een kleine spiegel erin kosten al snel meer als 200 euro. Dus ik doe eens creatief en maak er gewoon zelf een. Misschien dat dit jullie ook op idee brengt want het is echt gewoon heel simpel. En ja.. lees maar gewoon verder.

Ik heb bij de Ikea een grote spiegel gehaald. deze koste 25 euro. deze hang je boven je bureau op. Dit heb ik trouwens niet zelf gedaan omdat ik hem dan waarschijnlijk stuk zou maken, dus raad ik je aan om hulp te vragen van je ouders of verzorgers. Je zet een bureau (dat je waarschijnlijk wel hebt, of je koopt er een) eronder.
De lampjes heb ik ook bij de Ikea gehaald, Deze waren maar 9,99 euro. Deze plak je op de rand van de spiegel met dubbelzijdig plakband. Als je dit gedaan hebt zet je een paar leuke spullen op het bureau en klaar is kees( of nouja hoe jij dan heet). Dit koste in totaal maar 35 euro. Dat is dus echt een stuk goedkoper dan die kaptafels.
Hier laat ik zien wat ik op mijn bureau heb staan.

-Dieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten