maandag 23 maart 2015

daily face brushes

 Hee allemaal! vandaag laat ik jullie de kwasten zien die ik elke dag gebruik. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!                                                





foundation/bbcream 
Dit is een stiplingbrush van de primark. Ik vind hem eigenlijk net iets te klein, maar werkt verder wel fijn. Het is wel handig om hem wat vaker schoon te maken, ik ben er namelijk achtergekomen dat hoe viezer de kwast wordt hoe lelijker de foundation/bbcream aangebracht word, Ik ben eigenlijk opzoek naar een grotere stiplingbrush. 

poederkwast
dit is mijn kwast waarmee ik afpoeder, als mijn bbcream erop zit. Deze kwast is van Kiko en is best groot, vind ik wel fijn. Dan ben je lekker snel klaar :) Ik heb deze kwast al best lang en merk ook dat er nu wat haren uitvallen, ook is de kwast niet super zacht mocht je daar naar opzoek zijn. Ik vind het persoonlijk een fijne kwast maar hij is wel aan vervanging toe. Dus mochten jullie nog goede weten, let me know! 




blush
Deze kwast is van ecotools, en dit is de beste blushkwast die ik tot nu toe gehad heb! hij is niet te zacht niet te hard, gewoon goed :) 
Ik heb deze kwast gekregen hij zat in een set, met nog andere kwasten.


bronzer
Dit is mijn bronzer kwast! Ik hou echt heel erg veel van bronzer en doe het ook best veel op, ik heb liever bronzer op in plaats van blush. Deze kwast heb ik gekocht bij de intertoys #ShameOnMe Maar het is echt een hele fijne kwast! een beetje aan de zachte kant maar perfect voor bronzer! 


highlighter
highlighter gebruik ik niet elke dag maar als ik het gebruik met deze kwast, het is officieel een blushkwast van de claires, deze zat ook bij een set. Ik heb deze ook een tijdje voor bronzer gebruikt, maar voor highlighter is dit een prima kwast. Ik heb ook  niet het idee dat een highlighter kwast heel speciaal moet zijn. 


Heel erg bedankt voor het lezen!
xx Tessa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten