zondag 15 december 2013

4 parfums!

Hoi allemaal vandaag ga ik bloggen over 4 soorten parfum. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. xx


De eerste parfum is Killer Queen van Katy Perry.

deze parfum ruikt ontzettend lekker, en ziet er super vet uit.
 de geur is een beetje zoet maar heel apart. Het is heel anders als de meeste parfums. Ik doe deze parfum meestal op speciale dagen op, en ik ben er zuinig op omdat ik hem zo lekker vind de geur blijft lang hangen misschien is het voor sommige mensen een nadeel dat je hem niet neer kan zetten.

Dit is de parfum van calvin klein en heet One Shock


de verpakking is niet heel bijzonder maar ziet er wel leuk uit. De geur is best lekker het is zoet maar toch fris. Volgens mij blijft die wel lang hangen. Ik draag deze parfum het meeste op warme dagen,

Dit is de parfum van Essence en heet Like a new love.


De verpakking ziet er leuk uit, maar is niet heel speciaal. De geur vind ik heel lekker, hij is best sterk dus je blijft hem wel lang ruiken. Ik gebruik deze best vaak.

Dit is de geur van Christina Aguilera en heet royal desire.


 Ik vind de verpakking mooi en sierlijk, en de geur is ook lekker. Ik draag deze parfum best vaak, hij blijft ook lang hangen. De geur is denk ik ook meer zoet.

Dat waren de parfums alweer. Heel erg bedankt voor het bezoek op ons blog 
~xxx~ Dieke en Tessa
~T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten