maandag 16 december 2013

Christmas Room


Hey allemaal,
Ik heb mijn kamer een nieuwe lay-out gegeven omdat het bijna kerst is. Ik laat deze kleine veranderingen van mijn kamer zijn zodat jullie misschien wat inspiratie krijgen om je kamer helemaal kerst-proof te maken. Het kost bijna geen moeite en je bent er snel mee klaar. Je kamer krijgt een gezellige sfeer.

Dit krijtbordje kun je voor een hele goedkope prijs bij de action kopen. 'Merry Christmas' erop schrijven met een krijtje en je bent klaar.
 




 
Persoonlijk hou ik heel veel van walnoten en ze zien er ook nog eens leuk uit. Ook heb ik er voor de gezellige sfeer wat kaarsjes bij gezet.
 
 
Ik hou van kaarsen als het weer koud is, Het is gezellig en het ruikt ook nog eens lekker. Ik heb 3 compleet verschillende kaarsen gepakt, Maar toch vind ik het er erg leuk uitzien 
 
 
En natuurlijk een mini kerstboom! Wat is nou minder kerstachtig dan een kerstboom? Deze kerstboom vind ik heel erg schattig. Ik heb bewust voor gekozen om er geen ballen in te hangen omdat ik het er zo ook al leuk uit vind zien.


 
Deze lichtjes zijn echt mijn favoriet! Ze zijn niet alleen leuk voor in de winter maar eigenlijk in alle seizoenen!

 
En als laatste het belangrijkste van je kamer, je bed. Als eerste heb ik er een warme fleece deken met een ruitjes patroon overheen gelegd. Daarna een paar bruine kussentjes en natuurlijk een knuffel van een eland.
xxx
 
-D
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten