donderdag 19 december 2013

Winter nagellak

Hoi allemaal, vandaag ga ik schrijven over nagellak met mooie winter kleuren, omdat het toch leuk is om nagellak te dragen als het winter is. Ook heb ik een paar mooie kerst kleuren. x



Dit zijn de wat lichtere kleuren, voor als je in de winter niet zo opvallende nagels wil hebben.

1.De nagellak helemaal links is van Rimmel London in de kleur: 290 pastel perfect.Ik vind dit een hele mooie kleur. Ik vind het een geschikte kleur voor in de winter hij is heel licht en neigt naar paars. De nagellak dekt goed voral met 2 laagjes.

2.De middelste nagellak is van Miss sporty in de kleur: 360.
Ik ben niet heel tevreden over deze kleur je moet veel laagjes op je nagels doen als je wil dat het een mooi resultaat oplevert. Maar als je veel geduld hebt is deze nagellak wel mooi

3. De meest rechtse kleur is van paris memories, in de kleur 260.
Deze kleur is licht paars en vind ik super vet ik ga hem zeker een keer op doen in de winter 


Dit zijn de donkere kleuren.

1.De bovenste kleur is van Miss sporty in de kleur: 420
Dit is een grijze kleur met een beetje shine, het is verder een vrij normale kleurniet heel bijzonder maar wel mooi. 

De onderste kleur sla ik over omdat die volgens mij niet meer te koop is.


Dit zijn de donkerpaarse kleuren.
1. De meest linkse is van la femme beauty. De kleur kan ik niet lezen, maar ik vind bijna alle kleuren van dit merk mooi.
Deze kleur is tussen paars en zilver in. Ik heb hem laatst op gehad en ik kreeg toen veel complimentjes over mijn nagellak.

2. Dit is ook een paarse kleur maar met een soort glitter er in. Deze is van de Hema in de kleur: 12.
Ik gebruikte deze kleur voral toen ik nog wat jonger was maar ik wou de nagellak toch in mijn blog.

3. Deze kleur is van Flormar in de kleur: N009.
Dit is denk ik een van mijn meest gebruikte winter nagellak kleuren. Ik vind hem zo fijn en zo mooi!



Dit zijn de blauwe tinten

1. De linkse is van essence in de kleur: 97 Absolutely blue
Hier was ik vorig jaar heel erge fan van. Nu niet meer zo erg, maar misschien zijn er mensen die dit nog steeds een mooie kleur vinden.Ik vind het nog steeds een mooie kleur maar ik doen hem niet meer zo snel op.

2. Dit is een nagellak van Kiko een van mijn favo make-up merken! in de kleur:340
Deze kleur kun je eigenlijk het hele jaar door dragen ik denk dat ik deze kleur rond de lente het leukst vind maar met de winter is het ook prima.


Hier zijn ze dan de kerst kleuren! 
1. helemaal links is een super vette kleur van essie hij bedekt je hele nagel echt met glitter je kan niet zien wat er onder zit. Ik doe meestal 2 laagjes dan zit het, het mooist. Wat wel vervelend is als je het er af wil halen krijg je het er bijna niet af, maar hij blijft wel lang zitten.

2. Hier is weer een kleur van Flormar in kleur:405!
Dit is mijn lievenlings rood, en is dus ook al tot de helft leeg. Roos is de perfecte kerstkleur. 

3.Dat is een glitter lak van: La femme beauty weer kan ik niet lezen welke kleur het is sorry
Dit is een super mooie lak om over een andere kleur heen te doen.




Dit is zo iets vets! waarschijnlijk kennen de meeste het wel. je doet nagellak op en terwijl die nat is doe je deze steentjes er op. Het resultaat is super! 

Heel erg bedankt voor het lezen 
-xxx-
-T



Geen opmerkingen:

Een reactie posten