donderdag 30 januari 2014

#1 healthy food

Hey allemaal, Ik ben een nieuwe serie gestart genaamd : 'healthy food'. Dit houd ik dat ik ongeveer 1 keer in de maand over gezond eten ga bloggen. Op deze blog wordt veel gepost over snoep en ander lekkernij, Maar gezond eten is natuurlijk heel erg belangrijk! In deze serie krijg je tips over gezond eten in de ochtend, avond en als je zin hebt in een gezonde lekkere snack! De eerste keer heb ik 2 gezonde maaltijden voor jullie!, één voor in de ochtend en één voor in de avond. Ik hoop dat jullie deze serie leuk zullen vinden!


Als eerste een maaltijd voor in de avond, een grote salade. Deze is heel gezond en goed voor in de avond omdat je erna er toch aardig van vol zit.
Ingrediënten:
ijsbergsla, stukjes paprika, schijfjes komkommer, tonijn en walnoten.
Ook heb ik er wat stokbrood bij gedaan. Op dit stokbrood kun je bijv. tonijnsalade of kruidenboter op doen. Natuurlijk kun jij er ook nog sladressing bij doen maar ik hou daar niet zo van dus die stap heb ik verwijderd. Verder hoef je niks te doen qua bereidingswijze, Het is heel simpel.
Dit is een maaltijd voor in de ochtend. Deze is ook heel simpel (eigenlijk zijn alle maaltijden in deze serie heel erg simpel.) Ik heb een klein bakje sla met stukjes komkommer en paprika. Daarbij heb ik twee witte boterhammen in het broodrooster gedaan. (Bruin kan natuurlijk ook). Je kunt zelf kiezen wat je op de boterhammen doet, Ik heb gekozen voor tonijnsalade. En natuurlijk heb ik een glas ju d' orange.
 
-D
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten