zaterdag 1 februari 2014

Favorieten producten!


Hey allemaal vandaag laat mijn favoriete (soort van 'badkamer') producten. Vooral shampoo's, haarspray en conditioners, Alle dingen die we gebruiken in de badkamer.

Als eerste 2 producten van 'Pantene Pro-V, Een shampoo en een hairspray. Laten we beginnen met de shampoo. Deze shampoo ruikt echt super lekker en maakt je haar super zacht. Helaas dat hij bij ons in huis zo snel opgaat :(. Dan nu De hairspray, hij is heel erg handig als je erg pluizig haar hebt. Als mijn haar is opgedroogd na het douchen word het altijd heel pluizig maar dan doe ik er wat van deze spray in en is het helemaal over.

Als tweede de bodylotion van 'KillerQueen Katy Perry'. Deze heb ik bij de parfum gekregen. Over de parfum hebben Tessa en ik al allebij een bericht over geplaatst, De bodylotion ruikt bijna hetzelfde, (ook lekker dus :)). Ook vind ik de verpakking erg sjiek.

Dan nu de producten van 'Syoss' ;een conditioner en  haarolie, Ze zijn allebij heel erg fijn. Na het gebruiken van de conditioner zit er geen enkele klit meer in je haar. En de haarolie maakt je haar erg glad.

Dan eindelijk mijn meest favoriete shampoo van Palmolive. Deze ruikt heel lekker en is heel natuurlijk. Hij is perfect voor haar dat iedere dag gewassen word. De verpakking past precies bij de shampoo zelf

Last but not least.; De antiklitspary van GlissKur. Deze ruikt echt godelijk en is perfect voor als je snel klitterig haar hebt zoals ik. Vroeger sprayde Tessa en ik weleens onszelf in met deze spray omdat hij gewoon zó lekker ruikt haha
 
-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten