zaterdag 11 januari 2014

H&M Tag

Hey allemaal, Vandaag heb ik iets anders dan normaal voor jullie. Ik heb namelijk mijn eigen TAG bedacht genaamd: 'The H&M Tag'. De tag houd in dat je je mening geeft over de kleren van de H&M van dit moment. Dit leek mij echt super leuk om te doen, Ook is het leuk voor later want dan kun je zien wat je vroeger allemaal leuk of lelijk vond. De plaatjes haal ik gewoon van de site van H&M. Natuurlijk kunnen jullie deze TAG overnemen.

vragen:
1.Wat zou je willen hebben?:
ROKJE (14,95): Dit rokje vind ik heel erg leuk omdat ik high-wasted rokjes sowieso al leuk vind en de bloemen print kun je heel leuk combineren.
VESTJE (14,95): Dit vestje past gewoon overal bij. Ook zit hij wat losser dan andere vestjes dat vind ik erg leuk
TRUI (17,95): Deze trui is iets gewaagde omdat er 2 tijgerhoofden opstaan. toch vind ik dit heel erg gaaf en stoer.
HOESJE (6,95): Dit hoesje is echt super schattig. Helaas maakt H&M alleen maar hoesjes voor de Iphone, en ik heb geen Iphone.
BEANIE (7,95): Deze beanie is perfect voor het koude weer, en hij ziet er superleuk uit!
TASJE (19,95): Dit tasje is heel handig als je ergens heen gaat, En het maakt je look helemaal af!
STRIKJES (2,95): Deze strikjes vind ik echt heel erg schattig en staan perfect bij een staart of knot.
KETTING (9,95): De laatste tijd ben ik helemaal dol op korte kettingen! en vooral gouden of bronzen.

2.Wat vind je lelijk?
*PS. Voel je niet aangesproken als je een van deze kleren hebt of mooi vind, Ieder heeft zijn eigen mening.*
HANDTASJE (9,95): Dit handtasje vind ik heel lelijk omdat ik totaal geen fan ben van slangenprint en ik vind de kleuren blauw en rood niet leuk bij elkaar passen voor een handtasje.
GEEL SHIRTJE (24,95): Dit shirtje vind ik veel te hoekerig, En deze kleur spreekt mij ook niet zo aan.
BLAUWE JURK (49,95): Deze jurk vind ik meer lijken op een nachtjapon. En door het model lijk je veel dikker
KANTEN TOP (9,95): Ik vind kant wel leuk maar deze top echt niet. Ik heb niet echt een goede reden maar hij spreekt mij gewoon helemaal niet aan.
RODE KOOLTOP (24,95): Deze top vind ik nog het lelijkste van allemaal, De kool is niet echt mijn ding en de ribbeltjes in de stof vind ik er ook een beetje raar uitzien.
SLEUTELHANGER (2,95): Deze sleutelhanger vind ik er een beetje kinderachtig uitzien.
SLANGENTOP (9,95): Zoals ik al eerder zei vind ik slangenprint niet echt mooi.

3. leuke dingen in de SALE.

RODE TRUI (5,00): Deze trui is leuk voor school maar ook gewoon voor een lazy day.
AZTEC VEST (17,00): Dit patroon vind ik echt super leuk en omdat het zwart-wit is past het bij elke kleur.
WOLLEN VEST (15,00): Dit wollen vest is natuurlijk ideaal voor in de winter en het heeft een mooie zachte roze kleur.
RING (4,00): Ik hou heel erg veel van dieren en dus ook van ringen die met dieren te maken hebben. Deze ring is gebaseerd op een adelaar. Dit vind ik hele mooie roofvogels!
CROP TOP (5,00): Het patroon kun je erg leuk combineren
NAGELLAK (2,00): Deze kleur vind ik heel erg fris!

4.Leuke schoenen

ENKELLAARZEN (34,95): Deze laarsjes vind ik super leuk! Ook zien zeer wat sjieker uit
LICHTERE ENKELAARZEN (34,95): Deze schoenen zijn echt ideaal voor een feestje!
WITTE GYMPEN (19,95): Deze gympen zijn heel erg basic en passen overal bij, Maar de plateau maakt ze iets unieker wat ik echt super vet en gewaagd vind!
ZWARTE LAARZJES MET PLATEAU (34,95): Deze schoenen zijn echt heel stoer alleen ik denk niet dat ik er op zou kunnen lopen.
ZWARTE LAARZJES MET VETERS (29,95): Deze schoenen heb ik zelf ook alleen dan in het lichtbruin. Ze zitten super lekker en passen echt overal bij!

5. Leuke make-up


OOGSCHADUW (beide 4,95): Deze kleuren vind ik van beide gewoon PRACHTIG! ze zij niet te opvallend maar toch gewoon leuk en goedkoop, Alleen denk ik dat ze niet van hele goede kwaliteit zullen zijn.
LIPPENSTIFT (4,95): De kleur vind ik echt heel schattig en lief.
BLUSHER (3,95): Deze blush past gewoon bij elke ooglook
CONCEALER (4,95): concealer is natuurlijk gewoon altijd handig, voor onzuiverheden, wallen enzovoort. Alleen denk ik dat deze niet heel lang zal blijven zitten.
EYELINER (4,95): Eyeliner is in ieder seizoen heel mooi maar in de winter is het vooral mooi om het iets dikker dan normaal te doen.

-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten