vrijdag 17 januari 2014

Mijn top 5 thee smaken

Hoi allemaal vandaag heb ik mijn favoriete theesmaken in een top 5 gezet. Veel plezier!



De eerste smaak:

Dit is een munt thee van de albert heijn. Ik vind deze voral lekker in de winter of als ik op wintersport ben, dus in de winter :) 

De tweede smaak:

Dit is een super lekkere smaak, ik drink deze best vaak.

De derde smaak:

Deze smaak heb ik niet zo lang geleden geprobeerd. Ik vond de thee heel erg stinken maar heb toch geproefd. Want de smaak is super lekker! Ik vind deze thee 's ochtends het lekkerst.

De vierde smaak:

Dit is een lekkere fruitige smaak. Ik neem deze het liefst met wat warmer weer.

De vijfde smaak:

Deze smaak is een beetje kaneel-achtig. Ik vind hem wel lekker maar niet te vaak.

Dit was mijn top 5.
-xxx-
~T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten