vrijdag 24 januari 2014

eyeliner battle

Hey Allemaal, Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht heb geplaatst maar vandaag heb een een eyeliner battle voor jullie. Ik heb 4 budgetproof eyeliners uitgeprobeerd en ik ga kijken welke nou de beste is. Ik heb een eyeliner van ´Etos, Essence, Hema en H&M'.

 
1.Etos
 
De eerste eyeliner komt van de 'Etos'. Deze kleur dekt heel goed en je kunt er hele  dunne lijnen mee trekken, Voor dikke lijnen zou ik zeker een andere gebruiken. En helaas zit hij aan het eind van de dag een beetje op je bovenste ooglid. Ik geef deze eyeliner een 6.
 
2. Essence
 
Als tweede de eyeliner van 'Essence'. Deze is perfect voor opvallende looks. Het kwastje is wat dikker zodat je dikkere lijnen kunt trekken. Doordat het kwastje zo dik is kun je er niet echt dunne lijnen mee trekken. Maar verder is hij heel handig want ik kon heel gemakkelijk een lijn over mijn ooglid trekken en hij is niet te droog. ik geef deze eyeliner een 7,5.
 
3.Hema
 
 
Als 3e de soft eyeliner van de 'Hema'. Deze eyeliner is best licht, Je moet er dus een paar keer overheen gaan wil je een echte zwarte lijn krijgen. Ook is deze eyeliner erg droog, Verder doet hij wel wat hij moet doen. Ik geef hem een 6.
4.H&M
Als laatste de eyeliner van de 'H&M' deze vind ik erg fijn terwijl je niet zult verwachten dat de make-up van H&M fijn erg goed zou zijn. Alleen hij is wel een beetje te vloeibaar, Je zult dus even moeten wachten voordat hij droog is. Ik geef deze eyeliner een 7.
 
Uiteindelijk vind ik de eyeliner van de 'Essence' met een 7,5 het fijnst. Eigenlijk zijn allemaal de eyeliners geen 10 waard maar ze zijn heel goedkoop en je kunt ze gewoon gebruiken voor een standaard look.
-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten