woensdag 29 januari 2014

sneak preview amerikaans snoep...

 Hoi allemaal ik heb vandaag amerikaans snoep gekocht. Het zijn maar 2 dingen maar misschien doe ik later nog een grote bestelling.

De dingen die ik heb gekocht zijn. REESE'S!!!

Dit is iets wat ik allang wil proberen. Ik kende het dus al maar had het nog niet geproefd.
deze ga ik morgen proeven en dan schrijf ik een review!

Het tweede wat ik heb gekocht is:

Dit is iets totaal onbekends voor mij ik vond het er wel leuk uitzien dus heb ik het maar gekocht. Deze ga ik overmorgen reviewen. 

Als ik dit leuk vind om te doen ga ik misschien nog candy crush en angry birds snoep kopen, maar in de winkel was het allemaal best duur dus ik kan het beter een keer bestellen. Ik ben btw bij de yamin geweest. Ik was samen met een vriendin shoppen, ik ga daar nog een blog over maken. 

Ook gaan ik Dieke en Frederike (de vriendin waar ik mee was shoppen) proberen om reese's te maken. Verder had ik nog een ketting gekocht bij de H&M 

Heel erg bedankt voor het lezen. Ik hoop dat je nog even terug komt voor de reviews en dat je het misschien zelf ook gaat kopen/maken als de video er is. 

ps. Dieke en ik hebben besloten opnieuw te beginnen met youtube dus vanaf nu heten we lovelyteddie. Er staan nu nog geen video's op maar dat komt allemaal nog.
-xxx-
~T


  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten