zaterdag 4 januari 2014

totally budget!

Hooi allemaal, vandaag heb ik wat beautyproducten samengesteld die allemaal budget zijn ook heb ik leuke kleding bij elkaar gesteld die budget zijn. Enjoy!


Dit zijn de gezichts producten.
* Een foundation van NYC, die is rond de 5 euro
*Een blush van catrice, die is 4 euro
*Een poeder van essence, die is tussen de 2 en 3 euro 
*Een kwast van de intertoys die is 1,50


Hier zijn de oogproducten!
*mascara van eccense, ik weet even niet hoe duur die zijn maar ik denk wel dat het budget is :) 
*De eyeliner is van de h&m, volgens mij rond de 3 euro


En tot slot de lippenstift van eccense, die is 2.40

Dit is de make-up. Je hebt niet een super opvallende look dus het is  een gewone look, maar je zou nog oogschaduw kunnen kopen van een budget merk, ik heb niet zo heel veel oogschaduw want ik draag dat niet zo veel. 

KLEDING


De broek is van de primark, en het shirt is van de vero moda. Het shirt was 5 euro en de broek 8


De armbanden zijn van de primark en waren 5 euro, maar er zitten meer in een verpakking


Deze trui is van de primark en was 6 euro.

De schoenen weet ik niet zo goed, maar ik denk dat ik de bristol aan kan raden. Ik heb gehoord dat ze leuke schoenen voor lage prijsen hebben.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, ik vond het leuk om deze dingen bij elkaar te zoeken
xxx 
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten