zaterdag 4 januari 2014

winter nagellak 2

 
Hey allemaal, Er al eens eerder een bericht geplaatst over 'Winter Nagellak' door Tessa, Maar deze keer laat ik zien wat mijn favoriete winter nagellak is. Deze nagellakjes zijn allemaal budget-proof en hebben allemaal een koude tint.
De eerste 2 zijn van 'Essence'. ze zijn beide heel goedkoop. De ene verpakking ziet er anders uit dan de andere, dat komt omdat 'Essence' laatst zijn nagellak verpakkingen veranderd heeft. De grotere zijn de nieuwe en de kleine grijze de wat oudere. Deze grijze nagellak heb ik ook al een tijdje. Je kunt hem wel nog steeds halen alleen dan zit hij in een andere verpakking.
links: 125 absolutely blue
rechts: 35 moviestar
De tweede is van het merk 'Catrice'. Dit is een van mijn favoriete nagellakmerken. De kleur dekt heel erg goed alleen ik zou toch 2 laagjes lakken zodat de kleur nog mooier is. De kleur lijkt paars maar in het echt is hij donker blauw. hij heet: 875 It's All I Can Blue.
Deze 2 mooie nagellakjes komen uit Amerika. Deze kun je helaas niet in Nederland kopen. Het merk 'Wet n Wild' kende ik eerst ook nog niet. Deze nagellakjes kun je snel opdoen omdat het kwastje extra dik is waardoor je maar één keer over je nagel hoeft te gaan. Ze dekken ook nog eens super goed en er zit meer in.
links: 218A I Need A Refresh-Mint
rechts: 213A On a Trip
En als laatste een nagellakje van 'Hema'. (833) Deze kleur heel héél licht blauw. Het lijkt bijna wit. Deze dekt heel goed en je hoeft er maar een laag van op te doen. Wel raakt de dop steeds los van het kwastje.
 
-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten