woensdag 19 februari 2014

Ellie Goulding Concert

Hey Allemaal, afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn zussen naar het concert van Ellie Goulding geweest, Het was geweldig! Toen ze het podium opkwam kreeg ik bijna tranen in mijn ogen. Ook begon ze met mijn favoriete liedje ;"Figure 8''. Ze kan super goed live zingen en ze kon het hele publiek enthousiast maken. Ik ben al best lang een grote fan van haar, Somige mensen kennen dan alleen haar grootste hit ; 'Burn', Maar ik ken ook een van haar eerste liedjes.

Ook heb ik bij het concert een tas gekocht met 'EG' erop. (Ellie Goulding). Deze tas koste 15,- Een beetje duur maar ik vond het een leuk aandenken. Ps. De tas is zwart met wit (Niet blauw)

Als je een paar liedjes van Ellie Goulding wilt horen heb ik hier voor jullie het hele album:
Mijn favoriete liedjes:
-Figure 8
-Lights
-Your song
-Explosions
-Dead in the water
-Goodness gracious
-(eigenlijk allemaal)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten