dinsdag 11 februari 2014

Essence Stay Matt lipcream

Hey allemaal, Vandaag ga ik bloggen over de essence stay matt lipcream. Deze vind ik heel erg fijn en ik vind het echt super jammer dat deze waarschijnlijk het assortiment uit gaan. Het zijn lipgloss maar dan mat (een soort lippenstift dus). Ik heb er 2 van.

De eerste kleur die ik had gekocht ik knal roze, Deze past het best bij een zomerlook en is erg gewaagt. hieronder kun je zien hoe hij eruit ziet.
 
Als tweede een kleur die wat meer neutraal is. Deze vind ik erg leuk voor in de herfst en past goed bij een bruin oogschaduwpallet. Hieronder kun je zien hoe hij eruit ziet. PS. in het echt is hij iets rozer maar de camera heeft de kleur niet goed opgenomen.
hier is nog een swatch van beide lipcreams;
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten