maandag 10 februari 2014

high waisted broek combineren

hoi allemaal het is al weer een tijdje geleden dat ik een bericht geplaatst heb, maar ik had het heel druk met school. sorry daar voor :)
Vandaag schrijf ik over high waisted broeken. High waisted broeken zijn broeken die wat hoger komen, ik weet niet zoo goed hoe ik het uit moet leggen maar ik maak nog een paar foto's.
Ik heb zelf best veel high waisted broeken. Een in het bordeaux rood en een in het donker groen, nog een in het zwart en een in spijker.


Ik heb vandaag mijn donker groene aan gehad volgens mij is die van de ONLY. Ik heb deze gecombineerd met een zwarte crop top van de primark. Qua sieraden heb ik de ketting van de H&M die je in een van de vorrige blogs kan zien, en ik heb een grote ring van de six om.

 De outfit die ik vandaag aan had:
En natuurlijk zijn er nog veel meer kleding stukken om een high waisted broek te combineren. Ik heb wat foto's gemaakt van wat opties.

Dit is mijn personelijke favoriet, ik combineer deze met een zwarte high waisted. Maar als het wat kouder word doe ik een jasje er over:

 Dit donker blauwe jasje is van G-star en van echt leer.
De blouse is van de ladysting en is volgens mij rond de 30 euro.
Het jasje is van G-star en was ong. 400 euro.




De volgende manier om te combineren is met mouwloze blouses. De linker 2 zijn allebei van de primark  maar ik weet niet meer hoe duur ze zijn, waarschijnlijk niet zo duur ;) en de rechter is van de H&M en van volgens mij 15  euro 

Als het wat kouder is dan draag je er gewoon een jasje op.
Het is de bedoeling dat je deze kleding stukken in je broek doet en dan een beetje omhoog trekt voor een mooi effect. 
Er zijn nog veel meer manieren maar dit zijn de dingen die ik vaak doe.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten