woensdag 23 april 2014

Braun Straightener

Hey allemaal, Vandaag ga ik mijn mening over de 'Braun Satin hair 7 Straightener' geven. Ben je op zoek naar een nieuwe stijltang  maar je weet maar niet welke? Kijk dan verder want misschien is deze stijltang wel perfect voor jou! Of als je het gewoon leuk vind om dit te lezen natuurlijk! Veel leesplezier!

Dit is hem dan! Ik vind hem er super mooi uitzien en het plastic voelt lekker zacht aan. Ook vind ik het heel origineel dat de groene 'dingen' er niet zomaar zitten. Deze groene voorwerpjes stralen een stof uit waardoor je haar extra mooi gaat glanzen. Eerst wist ik dat niet dus toen ik op het groene knopje drukte (Waardoor ze aan gaan) hoorde ik een sissend geluid. Ik was helemaal bang dat deze prachtige stijltang kapot zou zijn. Maar ik was weer zo dom om niet even de verpakking te lezen. Ook kan je de temperatuur veranderen. Ik geef deze stijltang een 9 omdat ik hem echt super fijn vind!
 
-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten