zaterdag 26 april 2014

My favorite necklaces

Hey allemaal, Deze keer laat ik jullie mijn favoriete kettingen zien. 2 ervan zijn lang en 3 ervan zijn kort. Zoals je misschien als gemerkt had zijn ze allemaal goud of brons. Ik vind zilver ook mooi alleen op de een of andere manier heb ik er daar geen leuke van. Veel leesplezier!

munt (eerste):
Deze ketting heb ik ooit een keer gratis gekregen toen de winkel 'Costes' openging. Het is een lange ketting met een (nep) gouden munt eraan.

vogel (tweede):
Deze vogelketting vind ik heel erg mooi. Ik heb deze bij de Six gekocht voor 6,95,-. Het is een korte ketting.

olifant (derde):
Dit is een lange ketting met een bronzen olifant eraan. Ook zitten er kleine steentjes op. Deze ketting heb ik in Ibiza gekocht voor 6,-

klein schildpadje (vierde):
Dit schattige kettinkje heb ik een keer van mijn zus gekregen dus ik weet niet hoe duur hij was. Ik vind hem super schattig, Het is een korte ketting en de arme en benen van de schildpad kunnen bewegen.

Spike achtige ketting? (ik weet hier geen naam bij):
Dit is mijn meest favoriete. Ik heb deze bij de New look gekocht. Het is een bronzen korte ketting en ik vind hem erg stoer.

-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten