maandag 28 april 2014

SESAM KIP IN EINDHOVEN?


Haai, Dit is mijn eerste bericht wat over mijn leven gaat, nouja een dag uit mijn leven. Dit is een soort vlog maar dan op de blog. (een soort blogvlog dus!). vandaag ben ik naar mijn zus in Eindhoven gegaan om lekker te koken en te shoppen. Het was super gezellig! Ook heb ik in Eindhoven nog wat gekocht maar daar komt binnenkort een bericht over.

Dit was de outfit die ik aan had. Een simpele zwarte trui van de Zara, met een licht blauwe broek van de H&M. Ook heb ik mijn Nike Airmax aan, en als detail heb ik er een ketting van NewLook bij gedaan.
Eerst moest ik de trein nemen om in Eindhoven aan te komen. Het was best lang maar met goede muziek gaat het altijd een stuk sneller
Toen zijn we gaan shoppen in Einhoven, En hebben we heerlijk bij La Place gegeten.
We hebben heerlijke Sesam kip gekookt. Dit is gewoon een handig knorpakket. Het is kip met sesam eroverheen (logisch)
-D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten