donderdag 1 mei 2014

ARIZONA NAILS


Hee, Vandaag heb ik mijn nagels weer eens gelakt, en ik dacht; Waarom niet gewoon een blogbericht ervan maken? Ik heb mijn nagels een 'Arizona' thema gegeven. Arizona is een hele lekker greentea met vooral een leuke verpakking! De verpakking doet me denken aan een prachtige Chinese tuin met al dat bloesem. Wil je ook deze Arizona nagels? kijk dan vooral even verder!
PS. Sorry dat jullie de laatste tijd alleen berichten van mij (Dieke) krijgen, Dat komt omdat Tessa op vakantie is, en ze heeft daar geen internet of wifi.

Als eerst lak je je nagels in een kleur die op de verpakking lijkt. Ik heb gekozen voor een licht blauwe van Essence.
Daar heb ik met een zwart lakje takjes getekend. Deze zijn een beetje mislukt :(
 
Daarna zet je met een licht roze kleur best grote stipjes op de takjes. Het maakt niet zoveel uit waar. Ik heb een licht roze lakje van Essence gebruikt.
Als laatste doe je hetzelfde maar dan met een donkerroze nagellak. Ook zou ik er op het einde nog wat topcoat op doen.
Dan is dit het resultaat, Nu kun je nog niet zo goed zien dat het een bloesemtak is maar als je hem naast de verpakking houd kun je zien dat het best goed matcht, Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden!
-D

1 opmerking: