vrijdag 9 mei 2014

vissengraat

Hoi allemaal! vandaag ga ik het hebben over mijn favoriete vlecht die ik vaak maak.

Het gaat over de vissengraat. Hier onder plaats ik een foto waar ik hem draag!

Ik draag de vissengraat altijd schuin omdat ik vind dat, dat wat mooier staat bij mij. Ik heb aan de andere kant een plukje er uit gehaald het dat gekruld, ik vond dat wel een schattig effect hebben. Bij mij vallen er vaak wat plukjes uit maar toen ik op vakantie was heb ik iets ontdekt!
Je moet de vissengraat maken als je haar nog voor ongeveer 60% nat is, je kamt het natuurlijk eerst heel goed uit en dan blijft die de hele dag zitten.
Ik vind het persoonlijk heel mooi  als je een hoedje een beetje achterop je hoofd zet als je de vlecht draagt.

HOE MAAK JE DE VISSENGRAAT?Ik vond het in het begin heel moelijk om een vissengraat te maken en moest het ook een keer zien, toen ik het gezien had heb ik heel veel geoefend bij vriendinnen, je kunt het beste oefenen op dun haar.
Ik wil het wel uitleggen maar waarschijnlijk snap je er dan alsnog niks van. Ik raad aan om een duidelijke video te kijken en dan oefenen, oefenen, oefenen...

Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
xx

-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten