maandag 14 april 2014

EASTER NAIL ART

Hey allemaal, Vandaag heb ik voor jullie een Nail art met het thema Pasen! Ik weet dat hij niet super goed is gelukt maar misschien dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen. Het kuikentje vind ik persoonlijk het leukste :) Veel Succes!
PS. Deze Nailart is heel erg makkelijk! Ik (als niet nailart ervarende) had hem heel snel al af!
Als eerst heb ik al mijn nagels een leuk paaskleurtje gegeven!
Geel: Essence 137 wanna be your Sunshine
Blauw: Essence 146 that's what I mint
Roze (Duim): Essence 107 naughty and pink
Roze (Pink): Essence 106 free hugs
Oranje: Essence 145 flashy pumpkin
Daarna ben ik gewoon met een nailart pen van essence gaan tekenen. Over deze pen heb ik al eerder een bericht geplaatst. Voor als je je afvraagt wat het is, het is een beetje gras met 2 vlindertjes. In mijn hoofd zag het er iets leuker uit dan in het echt. Misschien dat het jou wel lukt om het realistisch te maken.
En ofcourse een soort van aztec paas patroon! Dit kan niet ontbreken! Dit heb ik met een hele makkelijke en fijne nailart pen gedaan. Het merk weet ik niet meer want ik heb deze in Amerika gekocht. Vergeet er geen topcoat op te doen want nailart pennen vagen heel snel uit.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben! Als je dit ook gaat doen; Veel succes! Natuurlijk kun je het zelf een beetje veranderen zodat het echt bij jou past!
-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten