vrijdag 11 april 2014

muziek

hoi allemaal! ik ga vandaag een lijst van 8 liedjes die ik op dit moment veel luister, ik denk dat ik dit eens in de zoveel tijd ga doen.
Ik maak een willekeurige volgorde ik ben namenlijk niet zo goed in keuzes maken :)


1. little mix, move. 
Ik vind dit lied super leuk om te luisteren tijdens make up of als ik mijn haar doe.

2. Cody simpson, zijn hele akoestische album. Volgens mij ben ik heel laat met deze liedjes maar op de een of andere manier vind ik het heel fijn om te luisteren tijdens het bloggen (ik luister het album nu :)) 

3. One direction. midnight memories (ik vind het hele album super!! maar dit is mijn favo. nummer) Ik denk dat deze heel lang in mijn lijst blijft staan, omdat ik natuurlijk een Directioner ben.

4. MKTO classic, dit nummer stond op een cd die ik luisterden in de auto, en sinds dien luister ik het nummer heel vaak, voral als het lekker weer is!

5.  avicii addicted to you, Just perfect <3

6. little mix little me, ik vind dit lied heel mooi, alleen wel zwaar irritand dat er midden in het liedje ineens gepraat word enzo. Maar het blijft een favoriet 

Ik heb nog 2 liedjes die ik waar ik niet zo veel ver kan zeggen maar die ik wel leuk vind namelijk: Lorde team en Calvin Harris summer.

Ik had een foto's erbij maar het bewerk progamma flipt een beetje dus bij de volgende ''muziek'' zorg ik voor foto's 
xx
~T



Geen opmerkingen:

Een reactie posten