maandag 7 april 2014

PRIMARK SHOPLOG

Hee allemaal, Al eerder had Tessa een bericht geplaatst over de nieuwe Primark in Nijmegen. Natuurlijk ben ik wezen kijken en ik heb een aantal dingen gekocht. Veel lees plezier!
Als eerst heb ik een spijkerbroek gekocht. Hier ben ik echt super blij mee. Hij is best apart omdat hij strepen heeft. Ook zit hij erg lekker. Deze broek was mar 19,-! Dat noem ik echt geen geld voor een leuke spijkerbroek.
Als tweede heb ik een zonnebril gekocht. Omdat het steeds warmer word heb je een leuke zonnebril nodig. Deze vind ik echt super leuk en hij koste maar 2.50,-. Typisch Primark.
Ook heb ik mijn eerste setje nepnagels gekocht. Ik ben niet zo'n persoon dat nepnagels op doet want ik weet van mezelf dat ik ze er na 1 minuut al af heb gehaald. Maar deze vond ik zo leuk en zomers en ze waren maar 1,50,-.
Borstels zijn altijd handig. Ik had dringend een nieuwe nodig. Ik vind hem wel leuk alleen het is wel echt zo'n bigass roze borstel waar iedereen wel even naar moet kijken. Deze was volgensmij 2,-.
Deze schoenen heb ik eigenlijk een beetje voor de lol meegenomen. Samen met een vriendin willen we deze saaie witte 'nepvans' versieren. Dat lijkt me heel leuk omdat dan niemand dezelfde schoenen als jou kan hebben. Als ik ze heb versierd zal ik hierover ook nog wel een bericht plaatsen. En als het mislukt is het toch maar 3,-.
 Als laatste heb ik een pakje elastiekjes gekocht. Deze elastiekjes zijn net wat anders dan normaal want er zit een stukje stof omheen. Dit beschadigt je haar niet en ik vond het wel eens wat anders. Dit pakje koste 1,50,-.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten