maandag 7 april 2014

zachte huid

hee allemaal, vandaag schrijf ik hoe je een lekker zachte huid kan krijgen. Of als je een droge huid hebt kan oplossen.

Tip 1: ZWITSAL baby olie ( je kan elke baby olie gebruiken maar ik vind zwitsa; het fijnste) Ik smeer me hier vaak mee in, ik kan er geen foto van maken omdat de etiketten er van af zijn dus ik heb nu gewoon een gele fles maar ik denk dat jullie wel weten welke ik bedoel :)

Tip 2: body butter, Ik heb verschillende body butters mijn 2 favoriete zijn een van blond Amsterdam voor in de zomer/ lente 
en een van therme een tropische maar je ruikt vooral kokos deze vind ik fijn in de herfst/winter.

Tip 3: zonnebrand is heel goed voor je huid dus ook als dezon niet schijnt moet je eigenlijk zonnebrand op doen (zelf doe ik dit niet haha maar misschien wil een van jullie dit proberen  ;))

Tip 4: probeer zo veel mogelijk water te drinken eigenlijk 8 tot 10 glazen per dag maar dat is wel een beetje veel ;) volgens mij staat dit ook in tips voor langer haar dus je hebt wel 2 in een 

Dit zijn de tips die ik weet. Ik hoop dat jullieer wat aan hebben 
xx
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten