zondag 6 april 2014

smoothie

Ik heb gister met een vriendin iets superleuks gedaan, ik heb helaas geen foto's kunnen maken maar ik vertel even wat wij hebben gedaan

 We hebben van een smoothie een soort milkshake gemaakt het recept is ongeveer voor 4 tot 5 personen. er moeten 2 bananen in 4 tot 5 scheppen vanille ijs wat melk (ligt er aan hoe vloeibaar je hem wil hebben) nu is het al lekker maar wij hebben een doosje aardbeien er in gedaan, en ongeveer 3/4 appel, je kan het recept aanpassen zoals jij wilt. 
Vandaag heb ik een smoothie gemaakt zonder ijs

dit recept is voor een vol glas.
twee scheppen yoghurt kwark ongeveer 2 aardbeien, een banaan en een scheut melk. Ik vond persoonlijk dat de banaan iets te overheersend was, dus ik raad aan wat minder banaan en wat meer melk het was erg dik maar ik hoefde er geen suiker bij te doen want het was al lekker zoet.
xx
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten