vrijdag 18 april 2014

ELF Palette met 32 oogschaduwen

Hoi allemaal, Dieke en Ik hebben samen op ELF (eyes lips face) besteld. Een van de dingen die ik heb gekocht is het ''palette met 32 oogschaduwen'' zo word het op de site genoemt. 


zoals je ziet op de foto hier boven zit in de meeste oogschaduws glitter, er zitten ongeveer 4 matte kleuren in. In sommige kleuren zitten erg grootte glitters enin sommige vallen de glitters niet zo op.
Ik heb alle kleuren geprobeerd en ik vind dat er heel mooi pigment in zit! bij sommige lichten kleuren vallen de glitters meer op als de kleur maar alsnog vind ik het echt een super aankoop. Het palette kost maar 6 euro en ik denk dat je best lang met dit palette doet. Ik heb voor het palette met de bruine tinten gekozen omdat ik meer van nude oogschaduw draag zoals je op de foto ziet zitten er wel een paar opvallende kleurtjes bij. Ik weet niet of ik die heel veel ga dragen. Hier onder zal ik nog een paar foto's plaatsen van het palette .

Misschien maken dieke en ik nog een video waarin we alles proberen wat we bij EYES LIPS FACE gekocht hebben.
xx 
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten