zaterdag 19 april 2014

ELF PRODUCTS


Hey allemaal, Tessa en ik hadden laatst een bestelling gedaan bij Elf (EyesLipsFace). ELF heeft 3 verschillende lijnen. De goedkoopste lijn heet gewoon: 'Elf'. hiervan is bijna alles maar 1,-! Daarna heb je de 'Mineral' lijn. Deze lijn is iets duurder alleen dan kun je ook betere kwaliteit verwachten! Als laatst heb je de 'Studio' lijn. Deze lijn is het duurst, Maar de kwaliteit dan ook het beste. Alsnog vind ik deze lijn helemaal niet zo duur. Ik heb een aantal dingetjes van deze lijnen gekocht. Veel leesplezier!

Als eerst een prachtige blush van de 'Studio' lijn. Deze blush heeft een mooie nude kleur. Ik vind de verpakking er ook heel mooi en duur uitzien terwijl hij maar 3,-was. Dit is de kleur Candid Coral.

Dan heb ik van de ELF lijn een klein oogschaduwpalletje, Hij pigmenteert helaaas niet zo goed, Maar dat verwacht je ook niet vaan een oogschaduwpalletje van maar 1,-. Ik heb de kleur: Luxe.
Dan heb ik een highlighter voor maar 1,-. Deze is echt prachtig! Hij glinstert super mooi! Dit is de kleur Pink Lemonade.
Ik heb ook een Smudge Brush voor 1,-. Hier heb ik niet zo heel veel over te zeggen. Het is gewoon een oogschaduw kwast die zijn werk doet.
Ook heb ik een wit oogpotlood gekocht. Dit is erg mooi voor een frisse look. Deze koste ook maar 1,-. Ook zit er een slijpertje in de dop. Dat vind ik erg fijn want daar had ik er nog geen van.
En als laatst de mooiste van allemaal! Een prachtige lipstick van de 'Mineral' lijn. Deze koste maar 5,-! Toen ik het pakketje opende en deze lipstick zag was ik een beetje teleurgesteld in de donkere kleur, want op de site ziet hij er veel lichter uit. Maar toen ik hem op deed viel het reuze mee. Ik vind hem echt super mooi en ik heb er totaal geen spijt van! Ik heb de kleur: Rich Raspberry.
-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten