woensdag 21 mei 2014

De blog bijbel

Hey iedereen, Laatst heb ik een boek besteld genaamd: ''De blog bijbel''. Dit is een boek dat gaat over bloggen. Dit vind ik erg leuk om te lezen omdat ik natuurlijk een beginnende blogger ben. Er is nog geen enkel ander boek dat gaat over bloggen terwijl het steeds populairder word. Het boek is geschreven door Carlijn Bekker. Ook staan er leuke illustraties in. Ben je benieuwd naar dit boek vol blog tips? lees dan snel verder!

Het boek bestaat uit een acht stappenplan, Er staat in wat je allemaal moet voorbereiden voordat je een blog gaat beginnen. Ook staan er geschreven stukjes in van andere beautybloggers zoals : Mascha en Teske. Ook staan er plan lijstjes in. Dat vind ik erg handig!


Ook staat erin hoe je het het beste aan kunt pakken als je samen een blog wilt beginnen. Dat doen Tessa en ik dus deze bladzijde is extra belangrijk voor ons.



-D

1 opmerking: