zondag 18 mei 2014

high tea

hoi allemaal!
Vandaag heb ik een high tea gemaakt met een vriendin. Het was super gezellig en heel lekker, ik zat helemaal vol!

Het is heel leuk om een high tea te maken en ik ga jullie nu vertellen wat voor een high tea ik gemaakt heb... Lees verderrrr
Wij hebben wat kleine broodjes (die je in een zak kan kopen bij de Lidl daar zitten acht kleine afbak broodjes in en 4 croissantjes.
Wij  hebben de croissantjes belegt met kaas en toen in de oven gedan en dan heb je een super lekker effect!
De broodjes kun je beleggen naar keuze, wij hebben vooral met tonijn en zalm gemaakt.
Als soort hoofdgerecht hebben we gevulde paprika gemaakt. We hebben het recept van Foodgloss gebruikt.

We hebben natuurlijk nog meer dingen gemaakt en ook zoete dingen gemaakt, Maar ik wou jullie op een leuk idee brengen om te doen met vriendinnen verdeel de taken een iemand maakt broodjes een iemand maakt cake, nog iemand neem ijs mee...  enz.

Het is super leuk om te doen! of om iemand mee te verrassen 
xx -T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten