zaterdag 17 mei 2014

Zomernagellak


Hee iedereen! Het is bijna de tijd om naar het strand te gaan, je nagels in een felle kleur te lakken en een ijsje te halen. Het is natuurlijk bijna tijd voor de zomer. Maar helaas nog bijna. Om alvast in de sfeer van de zomer te komen laat ik jullie mijn favoriete zomernagellak zien! Ze zijn allemaal budgetproof.


De eerste 3 kleurtjes is een knalroze , gele en lichtroze kleur van De Essence colour and go. De knalroze vind ik een hele leuke kleur voor op je teennagels. Lekker opvallend! deze kostte 1,69,-

Dan een lakje van Wet n wild megalast. Dit is een van mijn meest favoriete lakjes. Hij heeft een extra dik kwastje zodat je maar een keer over je nagel hoeft te gaan. Deze kostte 4,95,-

Ook zitten er 2 nagellakjes van P2 in. Deze kostte beide maar 1,75,-. p2 is een merk dat je volgens mij alleen in Duitsland kan kopen. Deze 2 kleurtjes vind ik beide heel erg zomers.

-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten