maandag 26 mei 2014

MAC soft and gentle review

Hee! Hier is hij dan de review van MAC soft and gentle. 
Ik ben super positief en als je er meer over wil weten lees dan snel verder!

Dit product is een super mooie highlighter, die je ook nog voor oogschaduw kunt gebruiken (als je dat mooi vind) Hij heeft een super mooie shine! Ik breng hem aan met een kwast op mijn jukbeenderen en een beetje in mijn cupido boogje (het kuiltje vlak boven je lip)
Ik gebruik deze highlighter het liefst elke dag, maar helaas zit er een best grote prijs aan hij is namelijk 29,00 euro. Het is best duur maar het is ook wel heel mooi!
Ik zou het zo weer opnieuw kopen!


De bovenste foto is met een filter alleen zit de filter niet op het product zelf, alleen er om heen.
De onderste foto is niet bewerkt

xx -T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten